Saturday, February 28, 2009

Shopping tingkap

Fuh.penat.
rehat jap.(Sambil mengkipas-kipaskan diri)
.
.
.
Baru lepas window shopping tadi.
.
Through online jek.Hahaha.Ades dah lama tak wat keje camni.(Camnila perempuan kalau tak dapat shopping depan-depan belakang-belakang pun jadi) belakang-belakang? huh? camne tu.Jap lagi aku search kat google.Korang pun tau.Jahyu wajib! Isk-isk.Ni sekadar aktiviti mahu mengurangkan stress dan melelehkan air liur.Ops bukan saya tapi Jahyu.Erk sian asik kena tuduh je.Nih antara citarasa Aisya&Heelism.

Clutch, Alahai comel nye..Nak cubit boleh tak? HAHA.

Handbag medium yang menarik perhatian ku berjuta kali.Owh terlebey sudah!

Crossbody handbag yang sangat-sangat ku nantikan.Sudah falling chenta secara banyak dengan ini. (T_________T) uwaaaaa..

Align CenterL size handbag ke goodies bag? KAHKAH.Sangat suka kerana besar dan boleh sumbat segala macam barang termasuk bawang, cili padi, ridsect, ubat gegat, gergaji dan touchlight.(Er ni untuk women safety okay! Bahaya tak aku?)

Apparel that im looking for, huu gorgeous nya semua.Im drolling.slurrrrp..hish!


Accessories , erm ekceli i tak reti sangat pakai acessories ni, main belasah jek mix and match.Ni la barang yang paling jarang sangat dibeli.HAHA tak yah cakap gempak la aku memang tak reti bergaya pun, berangan je reti la.

Watch pun antara yang jarang sangat-sangat dibeli.Memang la isk-isk sebab aku tak pernah beli sendiri melainkan mak dan ayah yang belikan.HAHAHA.Aku mana ada duit jah.Paling boleh jalan pun aku hamek jam dinding kat umah tu pakai kat tangan.Hoit tapi aku pakai mesti bertahun-tahun ok.Paling lama aku pakai G-shock casio dari form 2 - Diploma tahun 2.HA kira-kira berapa lama tu? Garang tak aku ? HUAHUAHUA.
p/s : walaupun sebenarnya hati aku berdarah-darah mahukan jam baru.


Dulu aku tak pernah suka nak pakai jam jenis yang macam over ladiesy and girly nih.Tapi..lepas tengok yang ni tetiba rasa macam tersuka yang teramat sangat.Mungkin ini tanda sifat-sifat kewanitaanku semakin growing up.(Tak nak ngaku tuh isk-isk pentipu betul)HAHAH.Ok korang tak payah bayang yang bukan-bukan memang aku original perempuan ok! huh apa ni? Aisya talk to the hand! cepat get out before reader lempang blog anda.!
This is the highest voting result from my window shooping.Ada sesapa yang mengaku diri baik hati dan pemurah tak? Angkat tangan cepat!!! Belanja saya shooping ni......Saya sudah falling chenta secara mendadak dengan barang-barang ni.Hoit Aisya tengok sikit dalam purse tu ada berapa "hengget"? HAHA nak beli tali beg pon tak lepas la.Boleh lagi nak berangan bagai.KAHKAHKAH padan muka aku kena sounda dengan diri sendiri.Errkk..

Dalam banyak-banyak handbang yang aku survey ni je handbag yang sesuai tuk JAHYU.Memang matching tahap Ph 8.8 dengan character diri dia tuh.Jahyuuuuuu suke tak? nanti orang hadiah kan tau mase u naik pelamin nanti.Boleh pakai mase u honeymoon dengan hubby kat hawaii.ekekkeke.

p.s tak baik kalau menolak pemberian kawan baik.Lagi-lagi yang seriusly tahu apa yang terbaik untuk anda.Terima dengan redha dan hati terbuka ok? i lebiyuuu la.Mesti anda nampak hot dan sexy pakai handbag ni.Siyes tak tipu.Penah ke i tipu u jah?
.
.

Letih window shopping boleh tak sesapa tolong bagi massage kat mata i? anyone?
(Apsal aku cam gedixx je dalam entry kali neh.Tak paham aku.GET out skang.Nyampah.)
Er aku sound diri aku ok? Anda teruskan membaca, jangan lupe baca prev entry yang anda miss dulu.HAHA.
miss ke?

.
.

Some info about women and shopping
  • Women spend eight years of their life shopping : While keeping their families fed and clothed -and indulging in a little retail therapy - the average woman will shop for an astonishing 25,184 hours and 53 minutes over a period of 63 years.

  • Women Love Shopping For A Variety Of Reasons : “Everyone has different reasons for apparel shopping and it’s very interesting to see how life situations can influence how much, or how little, a woman enjoys the process,” says Melissa Bastos, Manager of Market Research for Cotton Incorporated. “And the reasons aren’t always what you might expect.”
  • Study Shows Women Have Shopping on the Brain : A new study has determined that women think about shopping as much as men think about sex. 74% of 778 women admitted to thinking about shopping once per minute. The ages of the survey group were 19 to 45 years old
  • I Am Woman, Hear Me Shop: Who's the apple of marketers' eye? It's not free-spending teens or men 25-50. It's women, thanks to their one-two punch of purchasing power and decision-making authority. Working women ages of 24-54 of whom the U.S. has some 55 million have emerged as a potent force in the marketplace, changing the way companies design, position, and sell their products.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com