Friday, February 20, 2009

Keranamu si sebok

Nota-nota cinta dan kasut serta kaki di meja study Aisya&Heelism.Anda ada?

Apabila terlalu rajin dan kehausan kepujian.

Ucapan ikhlas untuk ayahanda tercinta,dari anakanda mu yang jauh di perantauan.


Rindunye.Muah.Muah.Rindu kat anda semua!
(Sambil memeluk blog!.Sila jangan bayangkan.)
Ni semua pasal si sebok tu, buat aku terpisah sekejap dengan blog.Jahat betol dia! (kalau korang nampak si sebok tu sila kirim-kan salam flyingkick kat dia eh?) HAHA.Tah hape-hape kan? tak kelakar pon.Aku dah 3 suku sekarang ni akibat tak cukup hibernation.So sila abaikan statement yang terlampau tu yek.

Sebok nye aku minggu ni.Isk-isk..
.
.
.

Test SQA : Takde lagi senang ke? Pergh.. Sampai gugur rambut aku jawab test malam tu.Malas cite.

SPM presentation : Credit to sir sebab handsome, kalau tak mesti aku blur jer nak present.HEHE and to my S2S Corp. group member, congrats for do the best during the presentation early this morning.We all memang voguey da vass!

PSM : Nih aku susah sket nak jawab.1 formula je aku jumpa masa terselak buku statistic chapter 12, iaitu PSM = PMS.Kalau tak tahu sila google sendiri.Pastu aku, Jahyu and Jafar asyik-asyik buat comparison tentang "Extend VS not-Extend" padahal takde kena mengena dengan thesis and project development.Supervisor aku lak takde hari ni.Kena tunjuk progress hari isnin ni.Gile la kalau dia tengok, mesti dia suruh aku ketok-ketampi 800 kali.Camne? sampai kurus kontang aku nanti. So aku dan Jahfar pun ada wat proposal tuk ber-tapa kat library weekend ni. Ganbate!

Internship program : Dah 2 company panggil interview.Aisehmen.. semua kat area kl so far.Aku akan apply lagi secara pukal.Ada reservation nama kat spike company tak tahu la masih valid ke tak sebab dulu ada pergi interview lepas tamat diploma, then dapat offer degree tak dapat la pergi sana. For ur info kalau ada job market buat promotion, aku rasa tak payah la korang join sampai bayar yuran, till now feedback macam hampeh je.Better lagi job Street.Serius nih.

Kasut dan nota cinta di meja study ?: Terkejut eh.Siapa kata aku tak pernah ada nota cinta? Ha.Jawab-jawab. (Padahal korang tak kisah pon kan, apasal aku emo sangat ni?). Abaikan yek, macam ni la aku akibat satu setengah jam je hibernate semalam.Meh tengok nota-nota cinta yang banyak kat atas ni.Tak tahu kesengalism apa yang melanda diriku ini.Masa ni tengah tunggu rasa ngantok tahap headbang tapi nak jugak memblog.

Cintamu : Dah dekat 88 kali dengar lagu "cintamu" by siti nurhaliza dalam satu hari.. Sampai roomate semua dah terhafal tanpa rela.Erk.KIH KIH KIH.Maap la kalau saya sudah gian susah sikit nak berubat.Tersangat lah suka lagu ni.Err adakah saya sedang falling dengan siapa-siapa? Jawapan? Lihat muka surat 198, bahagian bawah sekali yang ada tulis "Jawab sendiri, Access denied".Ok cukup.Aku tahu aku sudah terlalu membutuhkan pasangan bantal dan tilam.Sebelum aku head-bang kepala kat keyboard dengan Akta 12 Jenayah terlampau Tak-terkawal, seksyen 16 wangsa maju, baik aku fly dulu.Sekian.


zzZZZzzzZZzzZZZzzz

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com