Friday, February 13, 2009

SMS

Sudah cuba.Banyak kali.
Untuk tidak berkawan dengan blog namun aku tidak terdaya.

Ternyata aku kalah.Kerana terpanggil semula untuk memblog.
(walaupun tadi sangat ego,angkuh dan seangkatan dengan nya)
Maafkan saya blog.Saya mahu berkawan dengan kamo.
Ada benda saya nak comotkan kat kamo.
Dikira sebagai berita tergembira-terkejut-terpana-terpaku-terspanar-dan banyak ter lagi.
(perasaan kadang-kadang tak tertaip dengan kata-kata)
.
.
Mendapat SMS dan MSG dari kawan rapat baru-baru ini.

  • SMS 1 : Salam Naza, aku nak bertunang 28 hb ni.hehe.Bulan 7 Nikah.Nabila.
  • SMS 2 : Salam Akak, apa khabar? Kita dah berbadan dua nak masuk 5 bulan. Rindu kat akak.Bila nak jumpa ni?
  • MSG 3: Tak datang ye Haizum kahwin hari tu?

Berita yang ku dengan diatas semua mengejutkan aku.Sehingga aku tak terverbal sebentar.

  • Reply SMS 1 : Hah? Jangan main-main tak percaya la aku.Biar betul? Kita tak jumpa lagi pastu kau dah nak kahwin? (dan terus call)
  • Reply SMS 2 : Hah? yeke? Kena tengok ni perut wani.Bila kita leh jumpa? Daniel nak dapat adik dah? (dan terus di call)
  • Reply MSG 3: Hah? emm tak dapat datang.Sangat sibuk.Best tak wedding dia? (sambung YM)

Ucapan
Semoga Allah murahkan rezeki dan permudahkan segala urusan sahabat-sahabatku.Ingati daku dan tabahlah
menjalani satu fasa kehidupan yang lain.Semoga kita bertemu sekali lagi didalam restu.
insyaAllah

ok.saya akan mentidurkan diri dengan keadaan yang sangat terkejut selepas ini.


No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com