Tuesday, February 24, 2009

kek short term memory lost



Ahad lepas keluar dengan roomate ke kuantan.

Tujuan utama nak beli kek birthday bf one of my roomate nih.So aku pun ingat boleh la nak upgrade ram laptop aku since install vs agak kelembapan gak la jadinya.Belum masuk server lagi tu.Ades.But unfortunately aku boleh la kan lupe nak bawak laptop aku nih.Apa ke sengal la aku ni.Aku pun tak paham.Tah hape-hape.Apa entah yang aku ingat.Memang sah la aku mengalami short term memory lost.AAAaa.. tension aku.Generally we had fun sebab lepas dah beberapa lama tak keluar dari KOTAK UMP finally dapat jugak makan bes-bes.After bfast pergi fetch wani kat terminal yang baru balik dating dari KL.Sampai tertido-tido dalam kete sebab dah 2 hari tak tido.KESIAN.


Balik dari outing semua kepenatan sebab semalam pun semua stay up tak cukup tido.Farin boleh la kan sambung pergi dating plak.Kami hibernate dari kul 6.00 ptg - 12.00 mlm.Gila tak? Farin balik-balik dating jer terkejut bilik gelap.HAHA.Dia ingat kitorang outing gak.Padahal kitorang semua ingat dah pagi dan gelabah gile sebab takut lambat n miss kelas.Skema gile? Pastu bangun-bangun je ayu ajak makan.Err..

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com