Wednesday, February 11, 2009

Sesi berdialog


Majlis sesi dialog bersama DEKAN FSKKP


Tadi pergi event ni dengan my roomate.ayu,farin,ain, and aku since kami dilahirkan di fakulti yang sama.Sebelum pergi ke majlis ni memang kitorang dah sediakan soalan awal-awal untuk diterjah. (kami bukan mencari populariti, kerana sebenarnya dah popular.ok ok jangan bengang.sabar-sabar.ok sambung.)


*Grinning inocent


kami ada 6 soalan.Nampak tak.ENAM.So 2 soalan sorang kena kemukakan.Takan nak tanya soalan secara pukal.Mesti keluar metro esok kalau tanya.Kami taknak!.Siap dulu tanya? Kami buat lattalilattalitamplom.Hak Hak nampak nye ayu sangat bertuah, kemudian aku dan last sekali farin.Kesian ain (paling junior dalam bilik kami) menjadi mangsa kontroversi kakak-kakak nye yang hot ni.hot ke? Please la stop mengeluarkan kata-kata hyperbola terhadap diri sendiri.eh-eh ok back to main topic.antara komen aku :


  1. Ada ajk yang tak beretika

Senior : hai A nak tangkap pic akak eh? Hehe.

A: hehe dah siap posing dah.meh meh

Ajk : weh ni bini kau yang no berapa pulak wei?

Senior : (Berkerut dan memandang A)

A : Akak tu senior la wei

Ajk : ( terdiam )

Senior : (tekanan dan terus blah)


Wahai ajk yang budiman kalau nak handle event dengan tema ’sempoi dan sporting’ saya sangat tak kesah.TAPI biar la ada unsur-unsur HORMAT terhadap tetamu.Saya ingat kamu mahu senyum dan jemput duduk rupanya ’dialog panas’ pula yang dihujahnya.isk isk please bahave yourself dear.saya sangat kesian tentang orang yang tak tahu etika mengendalikan majlis. Kesian gile! Sampai rase nak tampar je tadi. Ok enuf aisya.ingat tuhan.


  1. Balik-balik fakulti je betul

Ada jawapan yang setengah nya dijawab tetapi bila kita dengar dan teliti lepas tu putar belit akhirnye fakulti jugak yang nak betul.kesian sangat tidak boleh terima kenyataan kalau student dipihak yang betol.isk isk sadis gile sampai bengang tak terverbal kami.


  1. Persembahan montage yang poor

Ayu : weh asal tersekat-sekat tu? Bapak slow.

Aisya : ni buat dalam ape ni?

Farin : window media maker kot.

Aisya : leh tertido la camni.esok pon tak tentu habis.

Ayu : tah hap-hape tak sesuai gile design.

Ain : no komen


Semua : jom tido dulu.ZZZ.KROH.KROH.


  1. Tak alert

Kami bengang sebab ada antara soalan yang kami kemukakan tidak dijawab oleh pihak fakulti. Tah hape-hape, bile en aziman enterframe sket buat additional info semua mengelabah. leka dan lupe nak jawab soalan susah tahal level 99 kami.sengalism! Kami faham soalan kami sangat susah dari final exam tapi tolonglah tolonglah jangan buat-buat tak dengar dan buat-buat hilang ingatan sebentar.apakah motif bertanya tapi takda jawapan baik aku buat persembahan hocky-pocky jek tadi kat depan semua audience. HAHA. Maaf kami tak bermaksud nak mencari publisiti murahan. Kenapa.sebab buat publisiti tapi takde dapat profit pon.buat apakah.memang sangat “ss”.




No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com