Saturday, February 14, 2009

JAH the reveal (limited edition)

Ohayo gozaimasu!
Dozo ohairi kudasai!
Yonde kudasai!

hikhik (Berlagak bagai isk baru je dua kali masuk kelas jepun)maksud ayat suruhan diatas adalah,
selamat pagi, sila masuk dan sila baca entry ini!!!!!.HAHA.Er, suzuki,yamaha,ogawa,kawasaki,hitachi,nobita sila betulkan saya jika salah. Er siapakah? Entah.Biasalah kalau entry tak mula merepek memang tak sah.Sabar je la.Sabar kan 0.5 dari iman.half.half.

"JAH?"

Nama ini tetiba jek menyinggah di mulut ku.Ada kaitan gak dengan sepupu ku nama ika yang suka sangat men-femes-kan diri dengan nama eurika.Nasib baik tak ikea.Eh-eh ada kena mengena ke? tah hape-hape saya ni kan? HAHA (Morning sickness)
Nak tahu sejarah? Tak payah lah kang habis ku tulis 222 muka surat sampai readers pun rasa nak sepak je laju-laju buat entry panjang ; Err.. perasannya macam ada readers je.HAKHAK.
Pangilan limited edition ini selalu diguna pakai oleh 3 hot chick dibawah.Mereka adalah
roomate, classmate and besfrenmate saya.(boleh merujuk entry summimasen dan ashiteru)

Jahya : aka Aisya
Jahyu : aka Ayu
Jahfar: aka Farin

Pelik nama saya dan ayu amik suku kata terakhir tapi farin pada suku kata awal? Sebab sesedap rasa dan sesukahati kami lah.Hehehe.Sabar-sabar jangan membalingkan meja pada saya.
Apapun mereka banyak
sharing is caring dengan saya walaupun kadang-kadang kami berselisih pendapat dan rasa taknak kawan je.Tapi tetap tak boleh sebab makan mesti makan mengadap sama-sama dan pergi kelas pun sama-sama cume dating jer tak sama-sama.Aik? Jahyu sudah 4 tahun berroomate dengan saya, manakala Jahfar pula baru 1 tahun.Ok lah lepas ni kalu saya tertaip nama Jah_ di blog saya harap anda dapat capture siapakah gerangan nya.Ni nick name manja kami.Cuba layan kejap posing-posing control dari Jah-Jah dibawah.




Roomate C4308

yang pegang kek tu our adik Ain namanya.Ni besday dia yang ke 20 surprise dari kakak-kakak dia yang adorable sesangat.Erk.Abaikan kerana akhir-akhir ini terasa dahaga kepujian.HAHA.

.
.
.
.

Sekian Sumimasen; (tak dapat nak bendung rasa suka terhadap vocab ini) Domo arigato gozaimasu.

sumimasen =maafkan saya
Domo arigato gozaimasu. = terima kasih

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com