Sunday, February 22, 2009

Membasuh mata

Salam.

Guys mood saya sudah lari.Dah puas saya cari tak tahu menyorok kat mana entah.Kalau jumpa tolong simpan tau pastu email pada saya yek.Boring nye homework banyak..tapi emm jom basuh mata jap jom.Jom la.

Kawan sekolah saya dah berkahwin.Cinta blog turun ke hati.Falling in love dengan seorang doktor.Currently di Melbourne teman husband bertugas.Em congrats!.Jelezzzznyeesss.

Cantiknye tudung ni.Emm bestnye kalau dapat.Belikan saya boleh tak? plz plz plz..


Meleleh tengok kasut-kasut ni..Cantiknye, Cunnye, Voguenye, Auhh terlebey sudah..


Nama company : Jah bundle corp. Tak jalan-jalan.Siapa-siapa berminat nak beli item dalam pic tu bagitau saya eh.Harga sangat murah tak terpikir dek akal.siyes.

Aisya&Heelism in limited edition.Yang ni not for sale ok?Saya rasa plain, neutral ph7, kosong, blur, and short term memory lost.Sila tarik saya ke pangkal jalan.Bukan ditengah jalan kang habis saya kena langgar tak dapat kahwin pulak.HAHAHA.Erk.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com