Wednesday, February 11, 2009

Air oh air!


Em hai semua.

Adakah anda percaya bahawa sumber air adalah penjana mood berbunga?
Jawapan :

A Ya
B Tidak
C Tidak tahu
D Semua diatas
.
.
.

Fakta bukan auta

sepanjang penempatanku di UMP, kini hampir masuk 5 tahun, ketiadaan air tidak pernah tidak wujud satu semester pun termasuk semester pendek.Percaya tak? percayalah.serius. (muka memang serius tahap static php 8.5) maaf kerana menggunakan ayat pinjam murid sekolah darjah dua. mahasiswa UMP sering kelihatan seperti perigi mencari timba. er apakah? maksudnya lebih kepada seperti merayau royan mencari sumber air di setiap pelusuk UMP.

Sangat hairan kerana masalah ini tidak pernah selesai. walaupun sudah tercipta kereta terbang. hp 5G diabad ini.Sangat susahkah seperti mahu menyelesaikan pengiraan calculus hyperbola bab 12. Harap-harap sebelum saya jadi nenek perkara ni sudah selesai supaya cucu saya tidak histeria kerana ketiadaan air semasa belajar di UMP.Peristiwa ini adalah kenangan manis wajib yang tidak bisa warga UMP lupakan.sangat sweet kan? hee.Anda ada ke sweet memory macam student UMP? ha.jawab.jawab.


mood gambar bunga dah tidak ada dalam jiwa lagi jika air menghilang dari UMP.
Cuba layan kejap pic student tak terlampau tu.sekian.

opss.opss.

Ump sudah berlobang-lobang situ sana sini.kenapa? jangan terkejut, kerana ini kerja kami mengorek dan mencari sumber air dengan semangat yang berkobar-kobar.Nampak tak? betapa nak memberitahu bahawa walaupun air tiada kami mandi dan bersih.Jadi tolong lah padam bayangan di kotak fikiran anda rupa kami yang comot dan tak mandi itu walaupun tak mustahil nampak adorable.Tolong jangan muntah.Sekian.



6 comments:

  1. time ni aku nk berak dowh...tp da nk g kelas...air kt blok plak x de....muke ijo bju pn ijo da aku nahan berak.
    p/s: syah...jgn bgthu reader syah

    ReplyDelete
  2. haha maap saya tidak berkrompomi dengan anda.anda sangat pandai mengiklan kan diri anda secara auto.gile kentang punya bran.

    ReplyDelete
  3. Fakta : Ketiadaan air paling kurang dirasakan oleh penghuni KK2.

    Moral : Maka beruntunglah sesiapa yang menginap di KK2. Tu la JPK siswi dulu hantar surat bantahan x nak duduk KK2. Korang gak yg susah takde air. Hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Siswi sangat menjaga bedak-bedak nya.disebabkan jauh ke dewan kuliah kot.hahaha.takot comot dan saham jatuh.pergh.ok cukup hanya cakap-cakap sahaja.nasib la labu.

    ReplyDelete
  5. Hahaha... pe kata wat surat mohon dok KK2 lak.. wakkakakaa

    ReplyDelete
  6. huh? sudah nya saya pun dah nak mempergi kan diri dari ump.menunggu jawapan pihak ump untuk menukarkan penempatan juga boleh membuat usia saya menjangkau menjadi nenek kebayan.haha.Nasib la cucu yang akan datang ni.tabahlah menghadapi keistimewaan tak berbelah bahagi dari ump.sekian.

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com