Monday, March 2, 2009

Terkena sound

Op-Op Perhatian!
Aisya&Heelism sudah terkena amaran keras.

Bawak bertenang semua.Okay-okay saya paham anda sedang memberontak mahu melepaskan PUJI-PUJIAN ke atas setiap entry yang saya poskan.Saya tersangat lah berterima kasih kepada anda kerana sangat prihatin terhadap setiap baris-baris ayat yang saya taipkan.(Tanda penghargaan terhadap readerss tersayang). (Sedang terharu melimpah ruah).

Untuk pengetahuan anda layout comel yang saya gunakan ini tidak ada funtion mengkomen entry.(Ke memang dia tahu, sebab korang nak kutuk blogy Aisya&Heelism? then dia disable kan function tu?) KAHKAH.Hoit tak kelakar ok.Saya pun tak seberapa nak paham kenapa punya sengal part comment is disable.

Jadi saya akan menukar layout saya ASAP, supaya anda dapat meninggakan nota puji-pujian yang romantik pada setiap entry saya.

So nak ucap thanks a lot in advance pada anda semua (Semacam nak histeria pun ada sebab terharu.Ok Aisya please control depan audience ok, lepas ni boleh bertango dan bersalsa,Yahoo!)


Nak tukar layout ni agak memakan masa sikit, jadi saya mengharapkan kesabaran anda supaya jangan koyak-koyak kan blog saya dulu ok.Jangan buat reformasi di sini.Al-maklum la tuan rumah agak bizi sket lately, so nak buat window shooping layout blog buat semacam ada kekangan.(Padahal guna yang free jek)


Ok sekian,

Aisya&Heelism
Arigato gozaimasu.Ashiteru.Sumimasen.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com