Friday, March 27, 2009

laundary war vs hot earth

Tepi-tepi
.
.
.
Cuba teka apa terjadi pada bakul laundary saya? Pergi zoom in 100 pixel sekarang jugak! HAHA.Ha yela semalam kau punya mengkantoi kan aku.Hari ni mission accomplish.Nak berlagak sikit.Tepi-tepi.Manalah dia neh tak berlagak, dia punyalah high spirit pergi tergedek-gedek bawak bakul laundary comel dia tuh pergi ke opposite blok dia buat laundary.Sudahlah jauh, tingkat 3, bertrip-trip pulak tu.Kalau lah washing machine kat blok kat aku tak rosak, setiap hari aku buat laundary.Ececece.Hey-hey nak basuh apa everyday kat washing machine rm2.00 per entry tuh? (dah macam bayar parking pulak).Sudahlah tidak ber-husband, tiada komitmen penting nak basuh hari-hari.Aik? Apasal engkau main kasar guna word husband neh?

HAHAHAKUPUNKOMPIUS.

Penuh ampaian, sambung mensidai kat bilik.Dah macam kubu laundary war tempat aku dengan Jahyu. (Macam kedai bundle pun ada rupa jugak) HAHAHA.Well FYI, if aku tak pergi meng-laundary-kan diri 4 weeks pun i still got clothes to wear.(Amaran : Ini belum pernah terjadi okey).Apasal kau tak percaya? Kau nak pinjam pun ada lah jugak baju nak bagi.SERIUS.(Neh kalau ayah aku tengok memang dia bagi aku cuti beli baju setahun kot) HAHAHA.Tolong-tolong tak sanggup terima hukuman juvana itu, wahai ayahanda yang hensem lagi arif.(Hey Aisya motif apa neh?)

Cukup-cukup.Mak kata jangan riak, tak baik.


Eh, guys esok jangan lupa tau.Apa kau kata?.Esoklah jam 8.25 tu kau get ready lah dengan pyjama, socks and topeng mata tidur kau tu okey, (Apa kena mengena?Mengenanya if U prefer tidur at that time).HAHA, kan kau nak support campaign save earth, from global warming selama sejam kan? kan?.Semakin kurang penjanaa tenaga elektrik, kadar CO2 emission juga semakin berkurangan.(konon-konon macam hipothesis masa belajar sains kat sekolah dulu).Ausie dah buat campaign neh since 2007, so now Malaysia pun dah join up.(Thumbs up sikit la dear bagi full support).Tiba-tiba nak penuhi piawaian blog ISO kasi informative sikit.Cewah.Eh kau jangan goggle standard tu confirm tak jumpa.KAH KAH KAH.

the earth hour
28 March 09
8.30pm-9.30pm

Oya.Ada reminder sikit ni.Yang tengah drive and riding tu janganlah turn off lampu kenderaan anda pulak secara tiba-tiba.Malas aku nak cakap pasal akibat dia.Sebab aku nak korang still dapat baca blog aku neh, belum habis lagi baru nak mula.(Muka serius tahap ph 8.9 semasa mengetuk papan kekunci, I tell U)
.
.
.
.
Aku happy hour sebab no more penghuni in my bakul laundary.Hip-hip hooorraayyy! Ada konvo untuk ni tak? HAHAHAHAPESALAKUNI. Lebih baik anda masuk shelter masing-masing sebelum dia neh paksa-paksa anda baca blog dia lagi secara mengganas.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com