Tuesday, March 31, 2009

Ditaktor gigi besi

Serius nak bagitau anda saya tak suka entry bawah neh (Melihat sambil menjeling).Apasal? biasalah lumrah manusia nak suka atau tidak.Ah tapi kau tak payah ambik pusing sebab perkara ni tidak akan menjejaskan prestasi akademik dan kerjaya anda.Serius.Aku memang ditaktor disini jadi aku berhak buat keputusan.Eh-eh motif apa bagitau neh Aisya?.Motif pembunuhan.(Okey mentipu anda)

Waktu aku sedang mem-blender entry ni semua roomate aku dah sampai London.Jadi siapalah mereka kalau aku tak pergi join sekaki.Tentulah mereka boring tanpa I disisi.HAHAH.Jap je jap lagi I join you all.Now 9.30 p.m.Hari ni kelas full sampai pukul 6.So no wonder semua dah collapse dengan berdedikasi sekali.Plus

Hari ni kena submit buku exercise jepun dan drama jepun.Sudahlah berlakon seperti boleh mendapat anugerah bintang popular, lepas ditayangkan tak tahu nak sorok muka kat dalam poket siapa.Masa tu tiba-tiba rasa macam jadi kura-kura.(Yela jadi manusia tentulah tau apa-apa.Jadi kura-kura tentulah tak tau macam manusia tau apa-apa).Eh apasal ayat dia neh macam takda masa depan? HAHAHA.Apalah sangat dosa sebuah drama sampai aku pergi emo blush part 3 ni.Halah ayu dengan farin pun sama.Agaknya kalau ada helmet kat situ jugak diorang ratah nak bagi cover line muka sendiri macam kurang cute bila gelak tak dijemput kan? kan? kan?.Apa aku cakap neh?.Next!

Hari ni kena jawab aptitude test dari Company Internship.15 soalan tahap critical thinking super power 100 degree punya hot (I tell U).Kau paham-paham jela tentu-tentu soalan dia mencabar minda dan kecantikan aku neh.Eh-Eh.See-see.Dah la busy bla..bla..bla..tapi settle dah, kata orang bekerjasama itu penting.So formula tu la yang aku deploy tadi kat kelas SPM.HAHAHAH.(Apasal aku gelak? padahal tak kelakar pon).*Tak paham.Aku pun kompius kenapa dia nak bagi test lagi padahal aku dah confirm dapat pergi tempat tu.Oh mungkin dia nak suruh aku masuk kelas maths horror 18SG if aku tak boleh jawab agaknya.(Kalau kelas math Error sudah tentu tak sabar nak register).HAHA.Er harap-harap mereka tak investigate aku macam CSI or X-files dan dapat tahu yang aku sangat segan pada Math.Kalau dapat tahu serius aku pindah dari Malaysia.Ceh macam bran sangat.(Ok saya berguraula, anda serius sangat ni kenapa?) HAHAHA.



Hallamak.Lupa nak send email kat ayah tentang barang panas tu.Haish.(Aku pun macam tak
percaya aku buat-buat delay pasal barang ni).HAHAHA.Aisya ke tu?
.
.
.
.
Tadi balik kelas sempat layan satu movie sampai terpejam-terpejam mata ni.Sekarang I nak sambung pejam.Orang kata tak baik tangguh dan putus kan niat.Ceh macam bagus je bila menjawab bab ni.Kena macam bagus sikit supaya ....zzzzZZzzZZ..kroh..kroh..kroh.. (anda sambung sendiri, saya tak sempat nak jawab sebab mata dah pejam.)Serius.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com