Friday, March 20, 2009

KOMEN HISTERIALISM

Attention-attention-attention!
.
.
Elo boleh bagi perhatian kejap tak? (Pergh ayat!)
Baca kuat-kuat sikit statement kat bawah ni.Kuat lagi.Lagi-lagi-lagi.LOL.HAHA.

"BLOG AISYA&HEELISM DAH BOLEH KOMEN"

hoyeh-hoyeh-hoyah-lala-lala-lala (Menaip blog sambil bertango dan bersalsa) Ewah-ewah.
Setelah aku menukar 4 baju blog (Sweating) Tadaaa..akhirnya aku pilih untuk fix aku punya komen entry, sebab aku tak berkenan dengan template lain.(eh-eh cerewet nya, kau pergi buat sendiri template blog! baru kau tau mengigil ke tak.)HAHA.Ok-ok bertenang semua, saya telah memenuhi permintaan anda untuk mengepos komen berciri kepujian romantik di blog saya secara rasmi pada hari ini.Sila-sila-sila lepaskan apa yang terbuku selama ini di hati anda.KAHKAHKAH.
.
.
stop bertanggo jap.Fuh penat.
.

Tadi adik aku call, lama betul borak-borak dengan dia sampai credit dia habis.HAHA.(Aik? sampai hati kakak buli adik sampai macam tu? ) No-no-no dia dah dapat duit pocket dan bukan selalu pun call kakak dia neh.Lagi-lagi macam histeria je bila dengar dia dapat PSP dari ayah.Ngeh-ngeh siap la balik nanti.Dia cakap nak belanja kakak dia makan kat big apple, (Kau tengok adik aku punya lah baik, isk-isk, buat aku terharu mendadak-dadak, apa motif disebalik tu pun aku tak mampu nak fikir dah.HAHA.) Kemudian kakak dia boleh lagi tambah request suruh belanja ice cream haagen-dazs.(Buat-buat takda sifat kejam) HAHA aku sure mengigil dia nak bayar kalau aku dying mintak tu.Apa nak buat dengan build in natural beauty kakak dia neh, kakak dia consider la mintak sundae strawberry je dengan tak bersalah.

Dia dah penat tunggu offer, nak masuk T.O.C bulan 4 ni.Anyway belajar rajin-rajin kalau dapat masuk.Jangan asik nak main-main jer.(Beranilah kau fail, dia takkan dapat imagine apa kakak dia nak buat kat dia nanti huh!) gerun tak?
mestilah kan.Ada bran ke cakap tak gerun? Nak kena? Oyya masa adik aku call tadi dia kata, kenapa akak jawab macam pending? macam mamai? Huh? Er akak tengah pilih layout blog neh.Aik dari tadi ke? Cerewet betul kakak aku ni.Ha amik kau! Aku terus stop searching.HAHA.Eh lupa plak adik aku kirim salam kat kawan-kawan kakak dia.


Dik pakailah celcom, murah sikit.Pastu boleh call akak hari-hari.HAHAHA (kejam gile?)

hah tunggu apa lagi? Pergi uploadlah komen anda secara pukal.Jangan tunggu lama-lama nanti anda kerinduan.HAHAHA.Eh-eh apasal aku punya blog ada semacam unsur-unsur riak ni? Nyampah-nyampah.Dahlah pergi edit title blog besar-besar lepas tu tukar warna hijau striking.(motif?) HAHAHA.
.
.
.
.
Esok ke segamat.
Yeay dapat makan best-best.
Jahyuuu im coming!!

Tiba-tiba terajin,Nah malas nak cerita panjang.Tatap kasi panas sikit.



No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com