Monday, March 30, 2009

Hati "akak i " bertanggo

Tumpang lalu (Lalu-lalang di hadapan blog sendiri dengan sangat sopan)

Terlambat update sebab terlalu banyak komitmen hari ni.Ops terlepas taip pulak.(Apahal macam gedik je ayat ni?) HAHAHABIARLA.Aku baru je habis buat reheasal untuk berlakon short video subjek jepun untuk esok dengan group aku iaitu JahYu, JahFar, JahTeng, JahBonYen. (Aik? Teng dengan Boon Yen pun masuk forum Jah?) .Ok tak kelakar next.

Save earth 1 hour + 22 hours
Semalam bilik aku tutup lampu jam 8.30.Aku farin dengan ayu solat isya' dalam keadaan gelap sambil disinari cahaya bulan mac nan idah.Eececece.Dengan larian tak cukup tanah selepas solat semua berlumba-lumba naik katil.(Ayohmat get set go!)HAHAHA.Sebelum beradu aku call mak kejap dalam 20 minit macam tu untuk menghilangkan bila terasa rindu by dafi, lepastu terus tidur tak belok-belok sampai ke pagi esoknya.TADAA..magik bukan?.Sudahnya kami memang support campaign tu dengan terlalu over excited tahap phase maintainance dalam software process.(Phase paling last.Kalau tak ingat pergi google sekarang) Bukan sahaja tutup lampu untuk sejam tapi untuk berjam-jam over-nya, sampai malam ni baru bukak.See-see? (Sambil catlwalk and pose every single angle macam kat pentas runaway).Sebenarnya kami kepenatan tahap critical thinking (I tell You) sebab tu collapse dengan cemerlang 4.00 flat.SERIUS.

Smk Lepar preview
Sabtu punya kes, aku jadi facilitator yang berdedikasi untuk mereka semua.Ececececeh.Aku punya group handle pelajar form 5.Seronok walaupun ada beberapa masalah yang memang in the list expected.Mula-mula cukup 40 orang, lepas habis bagi kumpulan tiba-tiba jadi 36 orang.Aik? Ah! tak payah aik-aik.Wahai adik kalau nak tahu apa yang kami deliver boleh stay, kalau tak nak pun takpe.Ada akak heran? Kau yang nak amik SPM, akak dah berkurun dah lepas SPM sampai terasa nak amik lagi pun ada.HAHAHA.Sebab SEKARANG rasa macam SPM tu senang je sebenarnya boleh jawab sambil menyiarap, pakai sunglas, sumbat MP3 dan makan fun fries. (Eh-eh over pulak dia neh).Jangan ikut jangan, kalau anda mahu hidup lama.Percaya lah.HAHAHA.Picas ada kat en.azhar single (Makluman ada 2 en.azhar dalam fac FSKKP.So 1 yang single, 1 lagi yang hensem 44x) HAHAHA.Kalau dah dapat nanti aku upload secara pukal sampai anda naik muak nak termuntah tengok.(Gile berani aku buat macam tu).

Part paling terharu-biru, sebenarnya malas nak share tapi orang kata sharing is caring so why not? EKEKEKE.

"KAK I nak signature dengan biodata dengan no fon sekali ye?"
"Er akak bagi email jer okey nanti contact akak through email"
"Ala saya tak reti lah guna email, bagi la no fon.Plz,plz,plz"
"Erm betul ke ni? erm okeylah"
"Yes! tenkiu akak malam nanti kita call tanya pasal math mod"
"Erk!"

Hamik kau, memang speechles crying in a river aku masa tu.Serius punya suspen tak tahu nak ubah muka kesian tahap macam mana dah sebab muka aku memang set in default macam muka comel.HAHAHA.Cuba kau bayangkan kalau 10 orang call nak tanya pasal math mod.10 orang lagi call nak tanya pasal fizik.Tu tak termasuk lagi yang 16 orang.Boleh extend 2 tahun aku kat sini.(Ya allah, jauhi la aku dari extend terlalu lama.fuh kiri-fuh kanan).Mintak-mintak la line selalu busy je waktu diorang call.HAHAHAHA. (Hey-hey aku bergurau jela, Fuh susah betul jadi orang feymes ni).Blush.Aisya talk to the hand!!

Oya fyi, tadi aku pergi shooping tingkap pasal HP.(On9 je pun).Tapi aku tak berapa reti sangat nak usha.Al-maklumlah sejak-sejak pakai hp 0.1G ni mana aku heran pasal current release model hp kat market sebab aku ingat aku kena pakai hp zaman parameswara ni sampai ada orang panggil aku"opah".Ku sangkakan hujan di tengah hari rupa-rupanya panas hingga ke malam.HAHAHA.


Tapi saya telah falling cinta dengan samsung soul.Oh! (Love-love terbang di atas kepala secara banyak)
.
.
.
.
.
.
Entry gopoh-gapah ni disediakan oleh manusia yang sangat sleepy.Tidur jom.Kombanwa.
Kroh-kroh-kroh-soul-kroh-soul-kroh-kroh.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com