Saturday, March 21, 2009

Modal-model

Tahu tak lately aku kekurangan dadah bersosial? Mesti tak tahulah bukan, lagi mau tanya.HA HA HA. Kini aku berusaha pulih secara ansuran, tanpa membiarkan blog berpeleseran bersepah-sepah lagi (Berpeleseran satu tempat je.Tengok-tengok dah kembali update.HAHA.), tanpa membiarkan inbox penuh sampai tertumpah-tumpah lagi (Aik?), tanpa membiarkan hp rasa kurang kasih sayang, tanpa membiarkan fs terasa sepi mendadak-dadak lagi.HAHA.

yeah ganbatte kudasai aisya-san!

Selepas entry "Jambatan tak siap" kalau korang perihatin lah kan, aku telah membiarkan blog aku terbiar selama 11 hari.Diulang ye, blog terbiar selama 11 hari.Kau percaya? HAHAHA.

Er ye saya telah kembali ke pangkuan anda setelah invisible selama 11 hari.11 je.


Ok-ok saya paham mesti anda fikir saya cuti kahwin bukan.ye betul.Eh maksud saya..saya tak bermaksud apa-apa dan saya masih tidak berkahwin lagi.HAHAHA.(Aku pun akan terkejut monkey kalau aku kahwin waktu camni) Saya juga telah menerima banyak surat amaran supaya kembali berkasih sayang dengan blog sendiri dan tidak membiarkan blog berpeleseran tak tentu arah porak peranda.Betapa saya seperti kacang lupa kulit nak makan.(Memang pun aku tak akan makan kacang sebab tak tersuka).Membiarkan dia sendirian sepi tanpa teman.(Owh romantik rupanya aku neh.KIKIKI)

Aku buzy okeh.Ada antara hari aku diisi dengan;

1.Buat homework melimpah-ruah

2.Download movie mendadak-dadak

3.Menonton movie dengan gian

4.Pikir masa depan dengan kritis HAHA.(Okey mentipu anda)

5.Tak berapa rajin nak rajinkan diri

6.Terasa hilang kasih sayang dengan semua perkara secara sekejap tapi sangat digit


Ok terima kasih semua sebab masih baca, sebenarnya tak ada modal nak tulis entry tapi nak berlagak juga nak penuhkan entry, sebab nak buktikan kat blog, kasih sayang telah naik meter secara tiba-tiba.HAHAHA.TATA semua boleh masuk blog masing-masing dan teruskan kehidupan seperti biasa (Ayat apa neh?).Nite.

.

.

.

.

P/s Sebenarnya takut tak boleh tidur macam kes hari khamis lepas.Bukankah aku sangat tak suka membazir waktu tidur? HAHA.Ya Allah, mengucap-mengucap, ingat tuhan Aisya.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com