Tuesday, March 24, 2009

Moshi-moshi

Lately hari semakin panas, memang kalah spf 15 yang aku guna hari-hari maybe kena up yang spf 150 punya foundation.Pakai payung pun rasa macam tak pakai.
Malam pun terasa panas.Rasa macam nak pergi beli swimming pool balloon yang boleh tiup-tiup tu letak kat bilik.Kalau panas terjun je dalam tu.Nak tido dalam tu pun boleh, apatah lagi kuak letang yang tak seberapa.
Rasa macam nak pergi buat rivision dan homework dalam shower pon ada.
.
Tiba-tiba malam ni hujan.Setelah sekian lama tak menghujankan UMP.(Syukur-syukur)
.
Esok ada test bahasa jepun (Mesti aku histeria kalau tak dapat jawab, dah agak dah, HAHA.)
.
Tensen, lampu bilik aku tiba-tiba nak berkelip-kelip macam LCD rosak.Budget aku suka?
.
Study laju-laju pastu jalan-jalan kat blog laju-laju jugak, Amik hangin laju-laju.(Sempat tu)
.
Esok kuliah full sampai kul 8-6.(Jangan komplen, jangan ponteng tak baik!)
.
Tadi kat lab SQA nama aku kena panggil 3 kali oleh puan.Sebab nama saya best ke puan?
.
Project mobile tak siap lagi (T____________________________T) Uwa.
.
Buat sekian lama nya saya telah men-top-up kan hp sendiri dengan penuh kasih sayang hari ini.Thanks ayah telah mentopup kan akak 3 kali berturut-turut.Sampai tertunggu-tunggu masa nak credit habis.HAHA. Supaya dapat topup kan sendiri (OO kau berlagak eh.HAHA tunggu sikit masa lagi.Tengok la macam mana kau histeria.)
.
Semua dah tido.Nak tido jugak.ZZZZZZZZZZZZZ kroh-kroh.moshi-moshi.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com