Friday, May 1, 2009

Its Over

yeah-yeah-yeah-yeah HIHI HUHU HEHE HAHA.(Sambil bertango lala.Ewah.)Pheewwit-pheewit. Ah apasal comel sangat muka neh bila final exam dah habis.Tak ada final exam dah lepas ni, kecuali kalau aku further study lagi.Tapi buat masa neh niat tu kita sorok dalam hati dulu, sebab otak dah tepu, suruh rehat.(Kantoi otak boleh suruh-suruh).Em final exam kali neh macam menusuk kalbu sikit dari sem lepas,TSK TSK TSK aku pasti akan termenung jauh selepas examiner merampas paper aku.(Dalam hati nak je rasuah dia chewing gum dentyn dalam pencil case aku tu, supaya dia bagi tambah jawapan lagi, tapi aku takut nanti dia suruh aku extend.HAHAHA.Gila punya keramat perkataan tuh.Seriau.

Semalam punya malam pukul 4.30 pagi baru aku naik katil sebab tak dapat tidur.Dah pukul-pukul dah mata neh supaya tidur tapi tak boleh jugak.Padahal nak pergi exam pukul 9.Aku dah risau takut esok tertidur masa jawab exam.Tapi alhamdulillah, tak rasa mengantuk hanya rasa nervous nak mati dan tak cukup masa.(3 jam tak cukup kau kata? boleh keluar sekarang!) TAK NAK!! HAHAHA.Cukup-cukup tak perlu kita ungkit kisah lama, sekarang boleh simpan kisah lama dalam kasut.Lepas tu ungkit lagi tapi yang lain pulak, lepas balik exam terus collapase dengan tak sedar diri.Bila sedar diri terus ajak rakan-rakan pergi pasar malam. HAHAHA.Aku telah membeli air kelapa secara tamak iaitu secara bungkus dan secara minum.Sebab tak tamak sangat minum air kelapa (Kau ingat aku tak sedar diri ke apa?) , aku telah pilih goreng pisang sebab Ah siong nak belanja aku dengan ayu.Tenkiu ayu sebab buat Ah siong rasa sampai nak belanja kita berdua.KAHKAHKAH.Eh tenkiu Ah siong.

4 Mei - 12 June neh, aku akan menghadiri short course 3p Industry-based certification program. Akan menserabutkan kepala dengan ASP.NET secara kritikal di UMP.Uwaa sangat rindukan rumah dan Kuala Lumpur.(Ceh padahal rumah kat selangor).Apa yang ada kat KL tuh? Huu banyak sangat tempat cuci mata seperti ,snow car wash KLCC, sentosa island, Disneyland... ok nampak sangat tipu dah, kesimpulan nya banyak jugak tempat menghabiskan duit.Tapi saya memang rindukan Kuala Lumpur.Perlu pergi.Harus pergi.

Perlu stop di sini akan kembali ke pangkuan ibubapa jam 10 pagi nanti.Tak pack up pun lagi.Buat pertama kali menyaksikan ayu pergi kerja (Skim pelajar bekerja), bangun tidur 44 kali dia cuba membuka pintu tetapi gagal, tapi berjaya buat aku sedar dan terus menghulurkan pertolongan berjenis peewit tersebut. Sepatutnya dia berkata "Terror gila! boleh bukak pintu".Sebaliknya ayu hanya terus sumpah pintu tersebut tersebut sebanyak 200 patah perkataan dalam masa 200 km/h. KIHKIHKIH.
Walaupun ayat neh macam korang tak heran tapi pergi lah rasa bukak pintu kat bilik kami.Sangat thrill sampai kena sumpah hari-hari.Kelmarin kena sumpah jadi dam, semalam kena sumpah jadi si tanggang, hari ni kena sumpah jadi batu belah batu bertangkup, esok maybe ayu sumpah jadi karipap boleh lah dia makan pintu tu nanti kalau tak boleh bukak.EKEKE.

Eh-eh bukan kata nak stop ke tadi? Hee baiklah kalau tertinggal bas nanti padan muka aku yang comel neh.Tata kawan-kawan jangan rindu aku secara melimpah ruah tau.I miss you too.Ceh tetiba.Nanti I balik I bawak sourveniour untuk you all berciri entry baru!!! yeahhhhhhhhhhhhhhh.

3 comments:

 
design by suckmylolly.com