Wednesday, May 20, 2009

Siap tak siap

Waa tak sangkanya banyak betul respon daripada entry lepas.I juga mendapat soalan bertubi-tubi dari ym,skype dan secara realiti (Ceh.Bajet artis cetak rompak betul la dia ni)HAHAHA.Kan dah kata tak menuju kepada mana-mana individu.Sumpah tak tipu.Tapi terima kasihlah kerana membaca *lap air mata*.Takpe-takpe sama-sama lah kita sedar diri.Ada sesiapa rugi? Kalau ada boleh angkat tangan, mengaku cepat.Untuk membuat pembayaran hutang kepada Aisya&Heelism sila ke kaunter 99 untuk mengambil no giliran anda.(Ewaah ingat kau anak donald trump ke jah oi).HAHAHA.Ok tutup kes.

Semalam pergi kelas dengan muka tak siap, sumpah tak siap.Sebab mata pun dapat bukak 30% luas sahaja daripada biasa, tapi masih steady menuju ke kelas.Nampak sangat dia neh rajin, memang steady ah aisya neh.(Apa ni baru perenggan pertama dah busan dah.Kuar kang baru tau kata anda dalam hati)HAHA.Dalam kelas aku sorang je buat bising tak bagi salam, bersin dan berhingus tanpa skala.Eeeeii apa ni, geli ah.Tapi macam tak perfect je kalau tak tulis sekali pasal hingus sebab nanti tak suspen.Mata pun berair, banyak kali lap supaya tak tumpah atas keyboard (T__T).Masalahnya bukan air mata menangis rela, tapi yang ni versi tak ajak pun nak keluar juga.Kepala pulak rasa macam nak pecah kena hempap langit ke apa.


Honestly aku pergi kelas semalam macam tak berapa concentrate apa cikgu ajar.Aik sir dapat title cikgu plak.Aku tak boleh absent dah, hari tu dah cuti sampai 5 hari, kang tak dapat seat exam, takan nak seat kat muka diorang pulak.(Hoo melampau ni nanti I feymes tak tentu pasal pulak, dahlah I ni humble)Ececece.Lepas habis kelas semalam memang malas dah nak ingat rupa bilik macam mana, berapa km, latitude berapa, ukuran apa semua, yang tahu makan ubat dan terus booooomm..pengsan tak sedar diri tak bagi salam.Memang tak larat sangat.Pukul 8 baru sedar,aik dah malam? Lepastu bangun masak untuk ayu, kemas dan buat laundary dan basuh tangga hostel dan mop bumbung bangunan.Eh ter-over pulak.(Boleh jadi calon menantu pilihan *kesat air mata) Lepastu ada hati nak buat entry baru tapi tak siap sebab takut selsema teruk lagi kalau tidur lewat.

Tapi tapi sempat berborak dengan seseorang di ym yang tak habis-habis ingatkan aku suruh add kat facebook.Ye, yelah andalah selamat datang ke Aisya&Heelism.Cuti-cuti malaysia ni bolehlah start jadi blogger.Nanti boleh serang tanam lalang, ke halia apa semua.MUAHAHA.

Teringat pulak masa chatting dengan aizar, kawan lama masa form 2.Selain menyerang cerita misteri dia dengan tuuuuutt(sensored)tak bagi salam (Kau jangan ingat aku lepas pandang semua entry kau) dan tak agak-agak terus serang sampai tercungap nak jawab.MUAHAHAH.Tapi kita comela aizar kan *Terharu sebab sampai hati cakap macam ni* sebab kita fobia dengan makhluk yang sama (mahkluk apa, perlu dirahsiakan demi kesejahteraan hidup penulis) dan emak kita selalu cakap benda yang sama, (sejibik sangat) sampai kita rasa mak kita ym jugak macam kita ym sama-sama.Padahal mak kita tak pernah ada id ym.Oh dia masih single and available.(Aizar nanti kau bank-in untuk upah)HAHA.


Semalam merupakan hari 'fighting'

Nak tahu kenapa? Nak tak? Nak tak? Okey kira sampai 3 tak angkat tangan taknak tulis.1 2 3! haa memang tak ada rupanya.(Bajet feymes ah aisya ni semua nak baca blog dia, nyampah).Untuk kisah tu nanti aku tulis entry lain.Ni cerita aku dengan mat salleh, bukan anak salleh tapi dengan orang putih la.Tak percaya takpe, siapa baca nanti kenalah.(Eh eh emo lak dia neh).Ya ini hal serius nanti kau akan tau macam mana orang luar cuba berlagak pandai tahu semua tentang kita di Malaysia dan tak teragak-agak menjajah minda kita dengan ilmu sainstifik untuk menentang apa yang telah ditetapkan oleh agama.Bodoh betul manusia tu.Jangan harap ah aku akan diam.Kau ingat english aku busuk, aku nak mengalah? Aku tak fight back? no no no such way.Aku bukan macam tu.Aku akan buat sampai kau yang rasa kau patut back off dalam hidup aku dan bawak sepanduk ; saya menyesal kerana fikir awak narrow minded dan tak berjaya impress awak, ye saya yang busuk sebenarnya.HAHAHAHAHAHA.

Ayok ayok aisya dah marah.Siapa nak jawab?
takda siapa.Padan muka.



AND


Kepada yang kena tolak a.k.a reject

Aku faham memang susah nak terima hakikat, lagi-lagi yang pedih.Tapi setelah anda membuat keputusan untuk menerimanya dengan redha, kenalah redha.Yakni percaya ada hikmah disebalik perkara itu.Aku rasa kau dah jelas dan boleh berfikir secara rasional tapi kenapa masih terdetik nak buat perkara tak wajar yang engkau tahu walau macam mana pun jawapannya tetap negatif.(Aku nak berusaha lagi la aisya oi).Anda direject.TITIK.Faham?.Kalau kau redha kenapa kau end up macam kononya kau paling mulia dimuka bumi ni.Excuse me sikit.Tak heran pun dengan harta yang kau show off.HAHA.Maaf kalau aku terlanjur bicara sampai kau terasa.Kita sesama umat menyedarkan apa yang kadang-kadang dibatasi oleh perasaan.Semoga allah memberi petunjuk kepada kita semua.Eh fyi ia berkaitan dengan si admirer roomate aku sebanyak 70% dan aku 30%.So hoho jangan buat cite jeng jeng jeng dengan I.Tak suka taww..
.
.
.
.
.
Oh ya anda pencinta crocs? Boleh dapati dari sahabat saya di sini dengan free postage.Its a duty free crocs! sweet sangat! crocs comel! crocs comel! lelong-lelong.(Ceh sempat uji bakat diri sendiri). Waa makin maju husna.Tahniah-tahniah.

5 comments:

  1. haha,
    ayat2 yg u tulis ni sume cantek2 taw.walopon kadang2 tu hiperbola yg melampau.
    *hak-hak*
    bila nak baca tu mesti xmo miss satu pon patah perkataan.

    erk, dah puji tu xmo bagi crocs free ke???

    ReplyDelete
  2. fatiha mazlam : ewaah nanti i bagi u crrrrrrrrrrrrooooooooooooccss.Hari-hari pun boleh.HAHA (snoozing a.k.a crocs 2nd hand) nak tak along?

    ANYWAY Thanks i suke tgk pic u kat blog mcna tu.SSooooooooooooooooooo slimmmmmmmmmmmm.peeeeeeeeeewit.

    ReplyDelete
  3. aisyh....geng,thanx promote blog sy...keh3...nie yg syg nie..muaaaxxx3..husna

    ReplyDelete
  4. err je dude? speechless eh.muahahah.

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com