Thursday, June 4, 2009

Bukit Gambang Waterpark kaki gembira

Guyssssss!!


I have just discover about (drum roll suspend sound) tadaaaaaa! *Mendepakan tangan

Waaaa adakah itu penguin bernama Mumble? Dari happy feet a.k.a kaki gembira buatan malaysia.Ya allah, Apasal comel sangat ni? Rasa nak picit-picit je kepala dia sampai pecah lepastu lompat-lompat kegembiraan di atas cebisan pecahan tadi.KAH KAH KAH. Tiba-tiba jadi pecinta haiwan dengan rakus.Nak salah kan siapa?Takda siapa.HAHAHA.Tahukah anda gambang terletak di negeri mana? Liverpool? yaaaa.. hampir tepat tapi tidak tepat langsung.Jawapan sebenar adalah pahang darul makmur.


Ini lah view site plan BGW.Macam bentuk mumble kan shape dia tapi mungkin version like atuk-atuk sebab tak berapa solid sangat dah.HAHA.Oh saya ingin memberi markah 6/10 sahaja kepada lukisan ini kerana tiada gambar saya sebagai penyeri iklan.(Takda kena mengena).Memang ah aisya ni suka SS, nyampah-nyampah.


OMG ini adalah view site plan untuk penguin island dimana kaki gembira tinggal.Adakah anda mampu kaler lukisan sebaik ini secara manual? Tidak? OH dah agak dah.
Lihat lah mumble serta kawan-kawan dan jiran-jiran nya tak sabar nak entertain kita semua.Cute nya macam kena bawa kayu baseball je nak pecah kan muka mereka semua ni.Eeeii cute sangat.Nampak sepasang penguin sedang bercium? Rasa macam nak pewit pewit je.Ya allah siapa nampak memang gatal.HAHA.Ni adalah penguin Aqual Play structure.


Owh OMG ini adalah coco beach iaitu pantai tipu.Lihat bukan saya sahaja boleh tipu anda malahan pantai juga boleh.Eeei jahatnya tipu-tipu, mak tak marah ke ni? KAH KAH KAH tapi berapa sangatlah dosa sebuah pantai tipu dari manusia tipu bukan?.Jangan terkejut apabila anda boleh bawa pulang si mumble untuk belajar tarian kaki gembira dari dia secara percuma.1-0 anda kena tipu.*wink *wink.O pantai tipu tak marah, I tipu nak marah.Nyampah ah.Tak aci.

Memang terror tahap penguin ah, BGW ni.Eeei apasal penguine sangat ni.Sungguh penguine.Sumpah comel macam penguine tak pernah tengok penguine tak comel.Siapa rasa nama dia tak comel boleh tukar nama Nurul penguine atau Ahmad penguine.Gerenti comel.Anda jangan tak tahu gambang juga adalah tempat di mana UMP terletak.Yakni tempat saya tua kan diri selama 5 tahun ++ secara rela hati .

Oh ya
.
Jangan melupakan 14 june 2009 begitu saja.KAH KAH KAH.
Nak address tak? nak tak? nak ke tak nak? cakap sekarang! HAHAHAHA.I love June.Eh tetiba pulak.Anything with polka dot and ice cream cake will do.HAHA.Eh eh cakap apa ni.? Apa neh? apa neh? HAHAHAHA.Asik tersasul je.


Nampaknya kita kena buat planning ke tempat baru, sebab orang kata tak kenal maka tak cinta, sudah kenal bermacam-macam pula.Ewaah suka hati je tambah-tambah.



Tema ke waterpark : voguey da vass melatop kebabom.

Oh untuk mencukupi syarat tema, jangan lupa bawa bersama perkara dibawah ini :


Flip flop yang comel, no heels untuk sementara waktu.Walaupun tak berapa kejam sebagai alat pertahankan diri seperti HEELS tapi saya percaya it will work darling.Sila landing tepat di PIPI si annoying pasti berbekas sehingga ke hati.Selamat mencuba.

Giant cute bag yang boleh sumbat apa sahaja termasuk si kaki gembira.See? boleh juga bawa no telefon orang yang anda berkenan seberapa banyak anda mahu.HAHA.
Coloring top dress sebagai er sebagai menaikkan seri diri dan senang dapat jodoh.KAH KAH KAH.

Oh XXL shades size and voguey hat untuk tambahkan lagi suasana HOT di BGW.Semua akan drolling melihat anda termasuk jiran Mumble yang berumur 80 tahun.

Jangan lupa sunscreen, kita semua tak berapa gemar bila pergi macam adabi tapi balik macam allagapas.Untuk yang dah sedia allagapas, I recommend pakai juga tapi buat 9 lapisan okey.* Sempat ke aku nak buat 9 lapisan? HAHA.


Goggle untuk permudahkan lagi aktiviti sambil menyelam minum air kita di BGW.Ye dengan pakai ini anda boleh wink seseorang semasa menyelam.Lihat, sangat efektifkan?.Peewit.

Wajib perlu untuk hantar gambar yang bersesuaian ke audition drama BAYWATCH.Ini saya recommend untuk along.Mari AFUNDI along.KAH KAH KAH.

Jangan lupa swimming wear eh tapi yang ni sesuai untuk kanak-kanak sahaja.Boleh juga kalau nak pakai kalau anda tak sedar diri sangat dan lupa rukun negara kita iaitu kesopanan dan ketatasusilaan.


Kita mungkin nampak lagi sweet sampai mumble pulak yang nak pecah kan muka kita bila dress macam ni untuk swimming.Fyi ini swimming wear for muslimah.Anda boleh kuak lentang menyiarap apa semua dalam pakaian ini tanpa rasa ragu.Eceh.HUHU HAHA HEHE.Sekian.Jom ke BGW!! Untuk keterangan lanjut boleh rujuk http://www.sentoria.com.my. Wah baiknya aisya ni telah melantik diri sendiri menjadi menteri pelancongan Gambang *lap air mata.Eceh.Kalau tak annoying secara comel memang tak sah ah.

.
.
.
So siapa nak belanja aisya? Angkat tangan sekarang.Eeeii siapa angkat tangan memang comel tau.Sumpah comel kalah mumble.Betul.Eei tak percaya pulak.Malas ah nak ulang banyak kali.
.
.
Tak nampak pon tangan.tsk tsk tsk.

8 comments:

  1. jum g,jum..
    haha.a.
    pic yg last skali tuh pakaian nk p mandi manda ke?haha..
    giler cun...
    pakai kain batik suda..=p

    ReplyDelete
  2. Joooomm!!! eh nisah fyi yang tu la swimming wear muslimah sejati.Ke kau nak pakai yang pic 2nd last tu ????

    kain batik??
    bahayaaaaaaaaaaa jah oi.kang terlucut kan sapa nak jawab?muahhaha.

    ReplyDelete
  3. yg 2nd last tu cm terlebeh dedah la plak.hahhaa=p..
    nnt ler kurus bru leh pakai.haha

    ^_^

    ReplyDelete
  4. eh,da bukak eh waterpark nih??best2..dkat je ngan umah...:)

    ReplyDelete
  5. begitukah rupa bentuk tmpat tuh ??
    hehehe..

    nk g tgk penguin gambang ahh..

    ReplyDelete
  6. cukup ke air kt gambang nk wat waterpark?
    ehehehe

    ReplyDelete
  7. hanisahismail : ceh ada ati gaks tu nk pakai
    ayumisha : dah bukak dah jom la kita pegi sama2
    sephia : eee mumble gambang mmg comel, macam u.ahahaha
    see nisot : haha yg ni mmg suspen ah, klu x cukup kita bunuh semua penguine kat situ.MUAHAHHAHA

    ReplyDelete
  8. im searching for any views of gambang waterpark.
    sana ok?

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com