Saturday, June 13, 2009

23 tahun di atas Bas

Hari ni saya sangat happy sebab, cuba teka? teka la..Tteeeeeeeeeeeet.Masa dah tamat.KAH KAH KAH.Padan muka.Tsk tsk kenapa dengan aku ni asdfffgasdfgasdfg#$.


1. Akan kembali ke pangkuan ibu bapa pada jam 10 malam nanti.HUHU HAHA HEHE.
2. Mesin basuh automatik di aras blok saya tidak lagi mengedik.Its functioning!! yeay dah 3 hari fikir pasal laundary sampai rasa dah tua sebelum waktu je.Tapi hari ini saya membasuh baju dan menyidai baju dengan bertanggo lala dalam hati.Tak pernah lagi rasa se-berbunga macam ni kat dalam hati.Bila bukak hati nampak banyak sangat bunga, sampai tak tahu nak buat apa.
3. Menjadi 23 tahun di atas bas.Ye saya tak pernah sambut birthday di UMP.Asal 14 jun je mesti berada di tempat kejadian yang selain UMP.Harapan palsu adalah penumpang dalam bas akan buat surprise birthday party untuk I.Tsk tsk tsk.WERTUHNBVJK betul ah aisya ni.
4. Dah tamat course 3p!! pewwit tak payah lagi belajar dari kul 9-5.30 setiap hari.Serta membuat resipe keyboard berdarah sebab headbang.MUAHAHA.Masa untuk beronggeng sudah tiba.Ya rabbi aisya ingat Allah, ingat Allah.

.
.
.

Dah habis dah, boleh bersurai.Terima kasih kepada yang telah wish birthday in advance pada saya. Terharu melimpah ruah walaupun anda sengaja je buat saya rasa tua sebelum waktunya. Berani betul ah.Nanti saya akan update tentang entry request anda, insyaAllah.Doakan supaya saya selamat sampai ye kawan-kawan.Akan merindui anda secara beribu lemon.

10 comments:

  1. happy birthday 2 u...

    semakin hari, semakin tua... ;)

    ReplyDelete
  2. syg..happy birthday..hehehehheheh
    ayat gedik lak

    ReplyDelete
  3. hepi besday....sweet 23 eh???still sweet...jijijiji....saeng-ireul chukahaeyo...

    ReplyDelete
  4. hepi beday ais..;)

    dah besor panjang kamoo..;)
    dulu time atok pegang kamoo, besar tapak tgn je...;)

    ReplyDelete
  5. ais, sy yg keberape ye?hahaha

    ReplyDelete
  6. happy birthday, dapat hadiah heel ke

    ReplyDelete
  7. hepi belated besday sya...
    moga pnjg umur..hepi sntias..n cpt2 dpt jodoh..
    miss u dear..:)

    ReplyDelete
  8. incik kiroro : thanks! eh bukan makin hari makin vogue ke? hahaha.

    mpejal2 : thanks sbb wish thru sms juga!

    honey pie : hehe takpe even gedik i tetap love u so much taw.ahakss

    kimarejha : hehe mesti la sweet berani la ckp x sweet nk kena? hahaha neway thanks yek.

    dude : uwa terharu tau dude wish, siap wat drama korea lagi..ekekekke.dude u wish punya wish list dalam topten la peeeeeeewit.I tak sempat nk wat countdown cm u tu..hehe.

    myself : thanks! heels? tak dapat tapi mintak.haha tapi kira dapat la kan? awk nak bagi jgk ke? waa dialu-alukan.saiz 5 tau.hahah

    far away : thanks as.miss u too.jodoh? insyaallah mari sama2 kita doa.hee

    kimi : eceh tahnks kimi.tak sangka ada blog pasni akan serang slalu.haha jaga2.

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com