Wednesday, June 10, 2009

10 benda pendek aku nak shout out

1. I passed all the examination with flying myself.Erk!@#$%^&*.Huu watever.Alhamdulillah

2. 2 days to go, balik kampung..oooooOOooo balik kampung, hati girang..lalala

3. Only took 3 days untuk habiskan cerita LOVE STORY in Harvard yang 18 episod.18 Kotak tisu pun dah out of stock ceh !@#$%^&*

4. Aku kesian, sumpah kesian dengan orang yang telah membuat keputusan tapi tak mampu nak berpendirian dengan keputusan nya, malah menuduh orang lain sebagai satu hasutan.Nak nampak suci !@#$%^&* watever!

5. Dah ada bf? tak payah layan dan sengsarakan laki lain, sms manja-manja, gayut lama-lama, buat suara helo kitty. Sungguh annoying !@#$.Kau jangan pandai cakap orang, tengok diri sendiri dulu.Desperate sangat ke? Eeei, malu ah.

6. Berkasih jangan lupa kawan.Kalau rasa kawan tak penting okey tak apa lupakan sahaja.Depan hari jangan terhegeh-hegeh cari kawan, sebelum pergi tebal-kan muka tu.

8. Jangan malukan diri kalau tak pandai lagi bawa diri depan orang tua.Timba ilmu banyak-banyak dulu.Jangan gelojoh, buruk ah, malu!


9. Hai rakan sekerja, ada perkara penting ke call 2, 3 pagi? urgent superior ke? Kalau takda tak payah call, kalau dah orang tak angkat call 8 kali, aku rasa kau dah cukup bijak dah nak estimate general sense enviroment orang tu.Ni desperate ke urgent ? !@#$%^&

10. Jangan fikir aku kaya-raya dan tidak menerima ujian dari tuhan.Astaghfirullah...Ada kau tahu? kau kesah? kau kenal aku ke?.Jangan eksplotasi aku, semoga aku terus doakan yang baik-baik untuk kau.

6 comments:

  1. sy sgt suke statement num 6 anda tuh..
    huh... i hate org yg cmtuh... snggp abaikn kwn sbb lelaki.. huh..!! emo ni..emo2.. mtg2 aku xde pkwe.. hahaha..
    jom aisyah.. kite cr pkwe cpt2...

    ReplyDelete
  2. hurm...postni cam tgh emo something jer...????

    ReplyDelete
  3. carilah pakwe yang rendah kadar emo nya...

    ReplyDelete
  4. huisshhh...nape ni sya???mcm ade x puas ati jer...

    ReplyDelete
  5. sy pon suke statement no 6...
    menyampah giler dgn kwn yg serupe itu...
    huh!!

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com