Monday, June 14, 2010

Happy Birthday Heelism!


SELAMAT ULANG TAHUN KE-24


Ya Allah ku mohon semoga dimurahkan rezeki , dipanjang umur dan sihat-sihat selalu, semakin dipermudahkan segala urusan untuk menjalankan perintah-Mu dan meninggalkan larangan-Mu serta jauh dari penyakit lalai.

Semoga juga saya semakin sayang diri sendiri dan bijak merawat hati pada masa akan datang.Eh? kenapa ni? ntah suka hati la birthday saya *wink bukan birthday kamu.hehe.Saya juga berharap agar impian saya untuk sambung belajar juga menjadi kenyataan.Amin..

Terima kasih kepada kawan-kawan yang wish dan mendoakan, semoga allah memberi balasan yang setimpal kepada segala kebaikan dan doa kalian.Terima kasih kerana menjadi kawan yang baik dan prihatin.Im touching..sob sob sob.

Bestnya tengok cake dengan candle tu kan? Saya selalu berangan one day saya dapat sambut ulang tahun dengan sebijik cake bersama sejumlah lilin yang menyamai umur saya, dapat pakai topi kon yang cute tu, pakai mask yang comel tu and ada toys yang tiup2 bunyi pewit-pewit tu..and and and oh ada ribbon colourful keluar dari toys yang bunyi pop! tu bila bukak.hehe.Sweet kannnnnnnnn?

Childish ke? ni berangan je sebab saya tak pernah sambut birthday dekat university..sepanjang belajar..x pernah sekali pun..See? sebab time tu je mesti tengah cuti.. "-_- so i miss moment yang cute, naughty and full with surprises macam tu.


Hmm..Birthday paling meriah sambut when i was at 2 years old kot, and yang meriah skit pada umur 9 tahun.Tu jela kot.The rest biasa je and most of the time tak sambut pun.Oh time paling touching bila izan buat surprise buat cake birthday pada umur 22 tahun kot, untuk saya dan bawak datang rumah dengan sekotak pizza.hee.. seriously i never had that kind of surprised birthday! Thanks to my besgal yang sama-sama komplot waktu tu! U guys rocks! love ya!

i miss my childhood moment, yang mana pada waktu tu tak perlu memikirkan sangat soal kehidupan yang penuh dugaan ini.Dah 24? omg macam tak percaya je, how fast i grown up. eww scary.Dah la asyik still berkepit dengan mak and ayah lagi.Haihs.Whatever it is, syukran pada Allah kerana hamba-Mu ini masih dapat bernafas dibumi-Mu.Amin.

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com