Wednesday, March 31, 2010

Mimpi yang pelik lik lik

Malam tadi saya bermimpi membuat rail kereta api atau nama bakunya jalan kereta api.Saya tak faham kenapa dalam banyak-banyak mimpi saya perlu buat jalan kereta api ("-_-) .Apa-apa pun ia suatu pengalaman yang luar biasa.Saya redha.Anda pernah buat jalan kereta api? Heh mungkin selepas ini saya akan masukkan perkara ini dalam resume saya kelak.KAHKAHKAH.Ini adalah jalan kereta api yang lama,bukan jenis electronic macam lrt atau monorail.No no no no.Aik emosi?

Saya bertanyakan pendapat pada rakan tapi mereka merasakan saya bakal dipinang oleh Jurutera Keretapi.Masalahnya saya langsung tak nampak kereta api atau sentuh kereta api dalam mimpi tersebut.Kalau pembuat jalan kereta api..er macam dah berlambak je..yang macam buat jalan raya.Yang pakai baju glow in the dark warna hijau striking tu.HAHA ok jangan panjangkan hal ini.Boleh jadi stroke.

Dan satu lagi, kesinambungan mimpi tersebut, saya dipanggil 'JAH' oleh unexpected person. Jika anda mengikuti saya, bukan ikut ke pasar malam ke apa tapi mengikuti blog neh anda akan faham siapa JAH dan bagaimana ia dibentuk (pemberitahuan secara malu2 rabbit, saya tak berapa ngam dengan cat T____T) Heh who cares?

Baiklah mari kita sambung.

Saya ingatkan dia akan memanggil saya "daaaaaaaaaaaaaarrling ling ling ling" (Sebutan panjang 6 harkat diikuti tone yang pudar di pengakhirannya, ceh gedik gila siap bagi procedure HAHA) T__T tapi...... ku sangkakan sayang sampai ke petang rupanya petir di tengahari. HAHAHAHA. Ini sangat tidak dijangka.Saya pun apa lagi terus sebak tak semena-mena pergi takung air mata 3 tempayan.

.
.
Tak ada apa sangat mahu bercerita dengan anda,tapi saya rindu membelog.Hah bacalah cerita yang tak ada apa-apa sangat ni.Anda bagaimana???? Pernah mimpi yang pelik-pelik seperti menganyam laptop !@#$%^&*(..hehe.Mari sharing.
.
.
Mungkinkah malam ini saya akan bermimpi membuat jalan kapal terbang pula?
.
.
Awww..Jurutera airplane? itu sangat cute! hew hew.

1 comment:

 
design by suckmylolly.com