Saturday, January 23, 2010

Mendung

Hari ni rasa bosan sebab I rasa mendung.Dah 3 hari rasa mendung selari dengan cuaca kat sini.Macam ni la kehidupan yang bagaikan roda impian tu.Cuma takda menang duit dan pilih huruf.Huh? Minggu lepas adalah minggu gembira, kemudian sebelum tidur, I mula risau apa yang akan I sedih pada minggu ini.Tak tahulah siapa ajar, supaya siap-siap fikir perkara minggu depan.Kalau tahu akan menangis, rasanya nak menangis siap-siap sahaja sekarang, supaya minggu depan tak payah nangis dah sebab minggu ni dah nangis.Boleh tak jangan koyakan blog I?.KAHKAHKAH.Sekarang sudah tahu.T____T.Demikianlah cerita roda.Kesimpulannya,hormatilah orang tua.(Tetiba).
.
.

Huh? Memang elmo betul minah ini.
Okeh kejap, pergi lap hingus jap kjahd swhd.
.
sambung

I tak berapa berkhasiat.Mood juga merundum.Tak boleh fokus setajam mata pisau masa buat kerja, setajam mata hati sahaja yang mampu.hwg!@#$%^&*.Rindu dekat blog memang melimpah ruah,tapi tak tahu nak tulis apa, macam blur tahap 8.4 Farenheit ke apa entah.Last week ada perkara happy berlaku.I harap semoga ia menjadi titik permulaan dan bakal diberkati dalam keredhaan-Nya.Tak boleh nak cakap sekarang, sebab semuanya masih awal.Mari kita usaha dan jangan jadi LOSER.HAHA.Terima kasih kepada segelintir kawan yang memahami dan banyak bagi 'resourse' sebagai tanda sokongan.Kita lihat bagaimanakah ending kisah NUR KASIH ini.EKEKEKEKE.

Baiklah cik heelism tulis blog tapi macam tak nak beritahu.Nak beritahu tapi tak boleh beritahu.Kalau bagi siku agaknya baru dia nak beritahu? HAHA ok tak kelakar.Memang aku mendung.Dah nak pergi angkat baju, sebab dah mendung.Jumpa lagi semasa sunshine keluar.

2 comments:

  1. mendung arr besh....leh tido....

    ReplyDelete
  2. haha yang ni mendung tak boleh tido, smua tersumbat..

    ReplyDelete

 
design by suckmylolly.com