Thursday, November 12, 2009

PSM II

28 HARI TAK UPDATE BLOG
nak tau kenapa?
Sebab P.S.M

PROJEK SARJANA MUDA
title : residence reporting system using mobile

Kalau kawan-kawan perasan entry yang lepas-lepas, semua entry bercirikan kesedihan dan kesulitan.Ya, masa tu aku sedang berjuang menyiapkan PSM.Banyak sangat dugaan yang tuhan berikan, sehingga aku boleh dikatakan menangis hampir setiap hari bermula dari tarikh 6 Okt- 2 Nov.

Alhamdulillah, Allah maha mendengar doa hambanya dan dia kurniakan aku penolong2 yang baik hati datang membantu.Banyak perkara yang aku belajar ketika dalam kesulitan tu.It is a miracle, tiada apa yang mustahil, semuanya kehendak Allah, kita perlu berusaha dan bertawakal dan yakinlah kepada-Nya.InsyaAllah, memang ada bahagian rezeki untuk kita.

Terima kasih kepada family dan kawan-kawan yang banyak bagi semangat.Hanya Allah yang dapat membalas doa kalian.Teringat plak keadaan masa bilik senyap je semua tengah bersekang mata buat PSM, tibe-tibe tension, dengar la suara sayup-sayup nangis.Sapa nangis? Ayu, farin n aku la.HAHA.Thanks juga pada roomateku!! Semoga kita semua diberikan kemudahan dalam menjalankan perintah-Nya dan meninggalkan larangan-Nya.Amin.

Lepas ni pergi internship, lepastu boleh grad dah.InsyaAllah.Harap-harap en.jiman, kak maz n en.azwan dapat bagi result yang elok.TQ !



A big thanks to danial, khalis and ayu!

Network conflict,tak dapat detect IP add, cuak gile tak boleh run application dekat PDA.Pastu Tokmoh tolong, rupanya conflict setting kt USB.Lama gile try n error last kali success.Thanks tokmoh.
Booth PSM, takda mood nak hias cantik-cantik.Nervous sangat sampai tak tdo semalaman.
Dah pack up,nak balik hostel dah.Pose dulu dengan along, ayu n farin.
we are final year student so what? haha

Yes!! dah abes azab PSM!

Muka lega dah habis presentation PSM

No comments:

Post a Comment

 
design by suckmylolly.com